Правильний магазин повинен приносити гроші своєму власникові. Тому він і магазин, в який вкладаються не тільки фінанси, але ще й різні психологічні, маркетингові розробки. Покупцеві має бути добре, щоб він зміг вибрати те, що йому треба, вибрати швидко і отримати при цьому задоволення. Як бачите, прибуток може складатися з двох частин: економії на витратах і особливо збільшення продажів. З обома завданнями справляється один і той же інструмент: LED освітлення. Ви отримуєте не тільки найбільшу економію на електроенергії, але ще й отримуєте гнучку систему, яку можна змінювати, покращувати і налаштовувати під конкретний товар, торговий зал, тип супермаркету. Будуть це трекові світлодіодні світильники (https://vela.com.ua/office-svet/track_systems/?t=1554899729521) або лінійні світильники світлодіодні, Ви виграєте в будь-якому випадку. Хочете ми сьогодні підкинемо Вам пару ідей і порад, як підвищити продажі, або як збільшити доходи з їх допомогою? Переходимо до самого солодкого.

Економія від заміни дуже серйозна.

Всі європейські рітейли перейшли або закінчують перехід на світлодіоди. У Європі офіційно заборонені продажі ламп розжарювання, як витратні і неефективні, і з кожним роком збільшується частка ринку саме енергозберігаючих технологій. Часто їх доповнюють датчиками, щоб контролювати яскравість освітлення у віддалених залах, де менша кількість людей. Це датчики руху, датчики освітленості, що підвищують і знижують яскравість ламп, в залежності від кількості людей, які перебувають поруч. Крім зниження споживання електрики, другий європейський тренд - екологія. Планується закрити всі атомні електростанції і збільшувати частку сонячної, вітрової та гідроенергетики. LED техніка тільки допомагає переходу, тому що є найчистішою і безпечною альтернативою з усіх. Ніяких шкідливих матеріалів, металів, парів і газів. Всього лише сталь, звичайні елементи, пластик або скло. Ось і вся конструкція.

Чому продуктові супермаркети виграють найбільше?

Перше, продукти довше зберігають свіжість, як в холодильниках, так і на відкритих полицях. Цей ефект досягається за рахунок видалення ультрафіолетового та інфрачервоного спектра випромінювання. 2 типу спектра, які можуть нагрівати поверхню і спотворювати колірну передачу, а простіше кажучи, приводити до вигоряння оболонки або поверхні продуктів. Відчувається на свіжих продуктах, наприклад, м'ясі, сирах, салатах, овочах. Ви самі можете помітити, що тепер вони довше зберігають свіжість. Крім цього, овочі і фрукти бувають абсолютно різних кольорів, від фіолетового до червоного, з усіма проміжними відтінками. Покупцеві подобається, коли він бачить натуральний колір сливи або баклажана, фіолетовий, соковитий, стиглий. А якщо слива буде земляного кольору, через тьмяну лампу, то бажання її купити буде явно не так багато.

Друге, ви можете підібрати собі освітлення для різних зон і типу стелажів. Наприклад, загальне освітлення найкраще проводити, використовуючи лінійні світильники світлодіодні, колірної температури 4000 кельвінів. Їх легко кріпити до підвісних тросах або на монтажні балки. Крім цього, вони не привертають увагу, освітлюють яскраво і фокусировано під собою, і прекрасно доповнюють єдиний стиль.

Розпродаж товарів, надходження нових колекцій і швидкі акції можна прикрасити спеціальною зоною з декількох палет з товарами. Над ними встановлюються трекові світлодіодні світильники. Кращий спосіб добитися розстановки акцентів і створити окрему кольорову зону у вас в магазині. Треки - технологія, яка піднімає продаж, якщо розташувати її біля входу в магазин, і поставити товар, що привертає увагу або ТОП покупок. Також їх ставлять в зонах «швидких продажів», а саме зонах продуктів харчування, сезонних товарів для будинку, місцях акцій.

Ми рекомендуємо Вам ознайомитися з подібними секретами роздрібних та імпульсного продажу на сайтах деяких рекламних і світлотехнічних компаній. Так само вам буде корисно зайти на сайт виробника VELA і оновити свої знання в рекламній, торговельній сфері. Запевняємо, там є дуже багато корисного!